Saturday, November 15, 2008

有火就去马


呼。。。。

都已经好几日无写"卜"咗,唔知有无人等紧我UPDATE。。!
今日同我嘅朋友饮茶,讲咗啲关于做工嘅话题,
唔知大家对于呢嗰话题有点样嘅看法。。?
街上嘅打工仔有好多,每嗰打工仔嘅态度同心理都有所不同,有啲人做工系带住去发展嘅心态,
都有系为两餐饱饭,又或者系有得做就做咯为兴趣。
坦白讲,"邻爸"以家所做嘅并唔系我想要嘅工做环境,
我份人锺以挑战,锺以接触新野,享受成功感,要能人所不能。
可能系我份人比较好胜,或者唔锺以做跟风嗰个,要做得得地嗰个。
但系我要点去做得得地嗰个。?要点去发挥。?
我做过打过嘅工唔多,以家系第四份。
最锺以嗰份应该系对上嗰份,点解?
因为嗰份俾到我满足感,都可以话系我一人之上万人之下,
话得下事,工做又够挑战,够忙碌,够够力,真爽。
但系。。。。。。。。。。。。。可惜 可惜 可惜。。。!!
黎到呢份,公司都几大下,但系睇落应该唔机会俾我大展拳脚,
人事太复杂,方向唔明确,好痴系度打政府工。
我今日写呢嗰"卜"係廿五岁,係威係势就係睇呢几年,
身水身汗唔紧要,最紧要有精彩嘅结果。。。。。!
唔知你哋对于我嘅睇法认唔认同。。
希望你哋趁以家有心有力,应该多多尝试,多多学习,
有火就去马,唔好等咯。。

6 comments:

keon said...

焚身如火..
搞到想去打劫寶光..

territerrible said...

劫财定劫色先。。?

V-Keng said...

reply-->keon 我有路。。有兴趣无。??

reply-->terri 扛系劫色啦,画公仔唔晒画出面。。

keon said...

SS2劫完寶光,劫寶億泰~靚冇?

territerrible said...

顺便劫埋14区华珍好唔好。。?

V-Keng said...

劫埋SEAPART 肉骨茶。