Thursday, November 6, 2008

祝你生晨快乐

06/11/2008

恭祝你福壽與天齊,
慶賀你生晨快樂;
年年都有今日,
歲歲都有今朝,
恭喜你!恭喜你!

在廿四年前嘅今日1984年11月06日,JOHOR 某一嗰小镇人人都叫做GRESIK,有一位臊虾诞生咗。"老爷,恭喜晒系BABY 女" 。呢嗰妹头在GRESIK 度返学,读书,吃,喝,玩,乐。返学就踩脚车去,有时重被狗追添。搞度她有时都唔敢返学真可怜。

在GRESIK 嘅日子更系平平淡淡架,嚟嚟去去都系啲亲戚朋友。十一岁嗰年因为她老豆要上嚟KL 发展所以她成家人都搬咪上嚟。你知啦,由JOHOR 一嗰村仔搬到嚟KL 咁复杂嘅地方一定系唔惯,又惊畀人呃,又惊头,又惊尾啦,!所以她小学到中学都无乜去街,无乜去聊,想去街都难,搞都她成嗰恐龙妹咁。

直到她FORM 4 嗰年识咗位网友,好自然嘅在网上倾偈,出嚟MEET ,跟住很快就被呢位后生仔沟咗。啱啱开始嘅时候硬系无畀她老母知咯喇,所以搞去街时要在对面接她真音公。

呢位后生仔都算系咁啦,陪她过咗七嗰生日,今年系第八嗰,呢位后生仔将嗰恐龙妹带到上顶揾UNCLE LIM,到海底揾NEMO,坐飞机,游艇;系无乜出国啦,不过耻日可代。慢慢等吧啦。

唔讲你唔知,呢位恐龙妹已经成为当今嘅海底针。。嘻嘻。

6 comments:

territerrible said...

个后生仔咪就係你~? 哈哈哈~

V-Keng said...

哈哈哈....咪就係我LOH....

keon said...

咁好既題材,幾時拍翻部電影?

V-Keng said...

拍翻部電影?重安排紧。。留意吓HVD "我主风云"播晒,跟住落黎就系我部"眼镜框"。

territerrible said...

我重以为个戏名叫《眼镜蛇》添!哈哈~

V-Keng said...

呢嗰咪就叫做估我唔到LOH。