Wednesday, November 12, 2008

教师讲:"各位同学,咁日我要教大家一嗰中文字叫"乳",乳代表细,比如乳猪,乳鸽。"
教师叫啊卜做一嗰同乳有关嘅句子。
啊卜讲:"我屋企无钱,所以住在妈妈嘅乳房。"
教师晕一晕,叫啊卜再做一嗰。
啊卜又讲:"我唔够高,脚唔高长,所以只能跳过一条乳沟。
教师一头大汗,讲:"再做一嗰 !"
啊卜回答:"先生我已经惗唔出黎咗,我嘅乳头就快惗暴咗。
教师已经俾啊卜咋到无声出了。。。。。

2 comments:

territerrible said...

条“亚卜”果然好锺意“乳”。。

Anonymous said...

啊卜入世未深,唔好见怪。。