Saturday, November 8, 2008

弹弓仔

在年几前,我买咗一张"弹弓仔"嘅床玉。弹弓仔就系弹弓仔张床果然够实正,弹弓有够靓,又有十年厂家保养。虽然我买嘅系单人床但系价钱都几鬼贵,点知瞓咗唔够两年床嘅侧边竟然沉咗些少,大佬咁贵嘅俾我咁嘅质地系你都呱呱叫啦。我同弹弓仔嘅人投诉,很快佢哋就派人黎睇,唔知嗰老坑系唔系唔想捞咗,竟然一口咬定话张床系人为所做成嘅厂家无负责爱我自己嘅何包出钱,顶你嗰肺有唔搞错嗰老坑一睇就知系乜问题,唸住你系神乜。!我懒得理他,叫他安排人黎载返去先讲。
今日我嘅弹弓仔终于都载返黎,爱整嘅都整好咗,但系唔知点解有阵"天哪水"味。真系顶佢嗰肺。!更意外嘅系竟然无收半号子,真系估你唔到。下次都系唔好买"弹弓仔"爱试下"甜甜瞓"。

4 comments:

territerrible said...

果然好顶你个肺。。。。

keon said...

好夠味...

V-Keng said...

有明唔代表有料。WARRANTY 做足,SERVICE 差到痹。。

V-Keng said...

REPLY TERRI-->顶到肺出水。。。
REPLY KEONG-->都唔知系瞓紧睡房,OR 天哪房。。!