Monday, June 8, 2009

Pasta Zanmai Sunway Pyramid


礼拜六去Pyramid 吃晚餐,嚟到呢间新开嘅Pasta Zanmai
环境同D 餸都唔错。

鸡肉加上TABASCO 酱一流

呢味PIZZA 唔晒我介绍睇個样都只好吃啦。!
呢個係我觉得最特别嘅ICE FRUIT JUICE,
係几种生果捞埋一齐个果汁,
味道唔甜亦唔太酸啱啱好。

呢個鳗鱼饭已经忍唔住口吃咗。
F1.73 Sunway Pyramid Aisa Avenue 隔离

12 comments:

keon said...
This comment has been removed by the author.
keon said...

你絕對稱得上係合格嘅食客+部落客 哈哈
d野食睇黎就唔錯~
下次應該去試下‘悟空意粉’!

V-Keng said...

強兄,
其實我都有幾多blog 未寫嘅,
因為我懶咯。
如果唔是都幾多廢話講嘅。。
何為‘悟空意粉’叻?

territerrible said...

恭喜亞蛇兄又重出江湖囖!
啲餸睇上嚟又真係幾掂喔,幾時帶我去食先。。哈哈

V-Keng said...

Terri
睇你幾時得閑就幾時去咯。。。
i'm ok

keon said...

sorry應該系悟飯意粉。。
d價錢怕你睇左都食唔落

V-Keng said...

九哥話=人生有幾多個十年喔,
愛吃咩就吃咩,
一餐半餐吃貴D,
Terri 唔介意嘅。

territerrible said...

對我嚟講最緊要好食,其他咩都係假
不過我惗都唔會貴得去邊架啦
搵日嗌齊“六”個人一齊去食好冇?

V-Keng said...

咁。。。。
我地唯有等齊“六”個人先去吃咯。
唔知“五兄”會唔會掙氣搵“六妹”叻。!

territerrible said...

我等呢餐等到頸都長埋
都唔知幾時先有機會,哈哈

V-Keng said...

嗨。。。。
六妹。。。你去咗边啊??

Anonymous said...

http://ww.rpinternational.org/home/tramadolonline/#12 tramadol extended release - buy tramadol online from mexico