Friday, June 19, 2009

21世紀D后生仔。


昨日我落Ampang 见个客仔。
由于时间重早,于是搵咗间mamak 嚟打扽。
在呢度我第到有很多中学生在度饮茶。
我估计佢地都只不过係读更预备班或者中一咁嘅年纪。
我捻返起我中一嘅时候在度做更乜了?赌马机?打star CRAFT?玩Cs?
呢D都係我中三嘅节目。
好像佢地咁嘅年齡我只不过係返学放学返屋企。
邊有好癡佢地咁自由啦。。!
時代變了,唔認老都唔得。


10 comments:

territerrible said...

家陣啲細路好命得多,邊似我地舊陣時。。哈哈

keon said...

你以前都差唔多啫。。
有咩pagar你冇爬過
話我知~

V-Keng said...

TO Terri...
咪就係咯。。
家下D后生仔,想做咩就做咩。
时代变啦。

To Keon。。。
我都唔爬Pagar 嘅。
光明正大行大门吗。。

territerrible said...

哈哈,想當年學校啲pagar幾乎俾我地爬勻咁濟

Unknown said...

唔知以家叫你再爬
重有無當年嘅身手。

Anonymous said...

Wah ~~ all of you are monkey wor~~

keon said...

你以為佢依然咁苗條咩。。

V-Keng said...

大有大嘅爬法,
細又細嘅爬法,
唔曬驚啦。
出到去,就係好身手。

Florence said...

哈哈..我以前中学係行后门走人..
大门太高难度了...XD
college就唔同...话走就走..冇人理~

V-Keng said...

Anonymous..
We're not monkey,
we're the legend....

Flo..
估唔到,
你都係逃學威龍之一喔。。
失敬。。
失敬。。
得閑大家坐低交流下心得。。