Monday, December 29, 2008

临收CUE,吃番嗰大四喜。

原本諗住已经年尾咗,剩下嘅日子会平平谈谈咁过,点知上嗰礼拜六,同我女朋友返 JOHOR ,帮她外婆贺寿,开头重心大心细唔知爱唔爱跟她返,諗諗下,都系跟她回去睇睇。咁次一回,可以话系有四大惊喜,在 KAMPUNG 无论搞大寿又好,搞婚宴都好都会系简简单单,我嘅所谓简单系,他哋嘅四富临门(冷盘)会用,烧米,肉干,黎到做配菜。更令我惊喜嘅系甜品竟然用甜捅ICE-CREAM黎收场。所谓"入乡随族"我都唔会太大反应嘅。跟住落黎就同另一班去吃宵夜,当D 餸黎到,WOH惊喜又黎啦。因为有两道餸在 KL 系吃唔到咯,第一道系贵野,将D肉摆在鱼漂上,再拎去蒸,吃落真正。第二道系靓野,我哋叫"佛PUT"他哋嘅叫"噢款"(福建话)D尤鱼多到成盘都系,酱又正。諗番都流口水,真系估唔到宵夜好野晚宴。哎呀。。!!时隔太久我都唔记得仲有乜嘞。唯有写住咁多啦。下篇再讲。。

5 comments:

territerrible said...

听落D菜色好似好掂咁喔。。
其他嘅惊喜几时放上嚟先?

V-Keng said...

唔写咯,

territerrible said...

点解唔写。。?
咁好吊瘾嘅喔。。-.-"

keon said...

鄉下菜大劍夾抵食~

V-Keng said...

--->Terri
就是爱吊你嘅瘾,
等你下一水同我一齐去JOHOR 过瘾。


--->Keong
鄉下菜大劍夾抵食,
一齐跟我回去揾食。
靓无?