Wednesday, December 24, 2008

又一年

一日一日,一天一天。
时间过得真系快,
今日已经系圣诞前夕,
再过几日又话系新的一年,新的希望。
回顾番以往一年,你,我,他做咗啲乜?
有啲乜系你今年最成功最有满足感嘅,
或者系最失败最无聊?
时间一秒一秒咁过,星星一一咁消失。
諗回起哩年我嘅野唔多,但系都几值得回忆。
今年都可以话系我献出咗最多第一次嘅一年,
第一次跟我女朋友回 JOHOR 过年。
第一次坐飞机出国,
第一次出国就遇到暴乱,
第一次坐超过十粒车回屋企,
第一次落PENANG,
第一次有朋友结婚,
实在太多,我都记唔起。
人生经常变幻无常,
过得一日就一日,
过得一年就一年,
在吃,喝,玩,乐中,今年系可为满足,
但系在其他方面,就有好大嘅进步空间。
希望接落黎哩一年可以心想事成,有机会俾我大杀四方。

7 comments:

keon said...

年又過年~
行情一年比一年衰
我等緊用10塊買一份報紙,20塊食一碟云吞面,睇黎都就快喇~

territerrible said...

做嘢唔好惗过往,最紧要向前看。。

WilliamS said...

虽然人要向前看,但有时候想回以前的事情。。自己也会笑一笑。。。让自己放松一下再来冲刺。。。希望将要来的一年,大家会更好!!!

V-Keng said...

Reply-->Keon
10塊買一份報紙,20塊食一碟云吞面,
无咁快,ATLEASE 要等多廿年,
因为日本都无咁贵。!


Reply-->Terri
所谓"人望高处,水向底流"
做野更系要向前望,
得闲,就好像水流向低处,回忆番D值得回忆嘅事。
呢嗰就系人生观。

V-Keng said...

Reply-->William
开心事,好回忆,
笑一笑,系好事。
伤心事,避不了,
唔好諗,勿重复。

Florence said...

感觉时间过得真係快~
有好多另人想象不到嘅嘢不停甘俾我地人生surprise~好嘢惗下都冇坏~衰咗嘅就算罢了~

V-Keng said...

Re-->Florence
呢嗰世界上,人生就如甜,酸,苦,辣。
有鬼怪,就有神佛。
有贼,就有兵。
有天有地,有黑有白。
如果唔系咁,边得人生会咁精彩。