Thursday, April 30, 2009

我的四月三十号


二零零一年嘅春天,我哋在网上嘅一嗰CHATROOM "YOKIZONE"
认识咗你,我锺记得你嘅NIKCNAME 系 <Kelly"o"L>(无错吗?)
第一次同你CHAT 嘅时候都唔算有乜特别,但系月老已经在暗中帮我哋開壇作法。
 
跟住在一嗰很傲然嘅机会下,我哋在SUNWAY PYRAMID 嘅ICE-SKATING 场,MEET UP 咗。唸返我第一眼睇你嘅时候,就觉得我因该没么机会。所以我对你都唔会有乜幻想。但系就在呢嗰时候月老又开始搞野啦,
点搞了!就系将我搞都仆咗落地。唸住会很愚嘅,点知原来"仆街"都有运行,我呢一仆,就仆咗进你嘅心。都算仆得值得。
 
跟住落黎嘅日子,我哋都系在网上继续 CHIT-CHAT,后尾在朋友嘅口中听到你对我都有好感,当时发更肉嘅我,听都咁嘅消息重唔去马。。冲啊。。。!
果阵时追你过程我都几木头嘅,无发啦!少接触女性,成班朋友都系
"嘛lat 佬"除咗老妈子都唔知乜系后生女。
 
经过一段时间嘅拖拖拉拉,上上下下,呃呃氹氹,被告终于都认罪了,就系二零零一年嘅夏天,四月三十日,我就开始咗我嘅监狱风云嘅生活。哈哈,应该系开始我哋嘅浪漫爱情故事。

在呢段日子,我哋所经历嘅事唔算得系乜,但系可以讲系我最开心嘅日子。
之前有份工,真系畀到我好大嘅压力,不过同你一起嘅时候所有所有嘅烦恼,压力,工作都会抛之脑后。你已经在我心目中占有咗一定嘅部位,系我心目中嘅一位重要角色。你嘅笑容,你嘅哭声,你嘅一切都会成为我为生活以挣扎嘅动力。


  呢嗰系我哋第八年嘅爱情路,我可以在呢度。。。系呢度话俾你听
"我爱你"我无后悔过我同你度过嘅每一年。。每一日。。每一分。。
每一秒。。。因为我真系好爱你。

 同你去过嘅每一地方,做过嘅每一件事,同买过嘅每一样野我都会感觉到
开心,快乐,同幸福。将来嘅日子我会带俾你更多嘅快乐,同更幸福嘅生活。我会陪你过每一嗰情人节,每一嗰圣诞节,每一嗰新年,每一嗰明天。

7 comments:

territerrible said...

哈哈。。你個愛情告白真係一D都唔簡單,落足功夫喔!
連雜志封面都做埋,八年感情路真係得嚟不易!

佩服!佩服!:D

人一世,物一世。。感情路呢D嘢係每個人必經嘅!
放膽一試點都好過收埋係個心度估估下!
你話我講得啱冇?哈哈。。

V-Keng said...

真係落落足功夫架。。。
唔晒佩服嘅,你都有咁嘅才华,你都整片啦。

不过。。前半段係讲我,后半段係唔係影射紧啊乜水叻。

keon said...

原來電腦d icq irc 係咁好用。。。

V-Keng said...

一种米可以养百样人,
有D野你想点玩就点玩。!
所谓-
ONLINE识到女,
好过去COLLEGE识女。

Florence said...

估唔到係网上你都可以挽到你个终身伴侣...
真羡慕* *

Anonymous said...

好感人。。你地既爱情故事係我往后追求既典范。

V-Keng said...

flo。。
無需羡慕我啦,你係網上咁有知名度,揮一揮手D網公子一定排曬隊。

Anonymous
唔知你係唔係陳可辛了?哈哈