Tuesday, October 28, 2008

Look Out Point- Gasoline Restaurant




讲到飲飲食食有人锺意"香车美人"嘅陪伴,有人喜欢"劲歌热舞"嘅环境,亦有人锺情于"浪漫气氛"嘅享受。
今次我同我啲FRIEND 嚟到AMPANG 嘅HULU LANGAT食扒,当我一上到半山嘅时候..WOH 呢度嘅景色简直系令人叹唯观止,喺呢度可以睇到美丽又灿烂嘅KL 夜境,如果你想拍拖或者想冧姑娘嘅哗,呢度应该可以畀到你想要嘅嘢,再加上呢度嘅食物都相当唔错够特色够特别,味道都几掂架。!有机会嘅哗带你嘅意中人嚟呢度,再撒啲手段,我睇下半场应该会更精彩..吓哗?

5 comments:

X I A N™ said...
This comment has been removed by the author.
X I A N™ said...

其实向cheras都有类似噤既山顶夜景,以前去过一个山顶系向路边成例都系makmak 档,但个度既山顶夜景无呢个噤靓罗。。。带女就唔好讲啦,呢家D女都唔兴呢套既,除非系老夫老妻啦。讲系想去睇下,但呢家时势噤唔好,用乜易被人老粒架,都系一班朋友一齐去好D,安全D。

territerrible said...

冇女就乜都係假。。

V-Keng said...

呢度嘅景色可以喺两个地方睇到,一边系半山,另一边系山顶系我所讲嘅呢间餐厅。山顶同半山都有很多人,BUT 半山系土族多;山顶系唐人多。山顶点都安全过半山。讲都靓女嗰度包你无失望。

keon said...

半山d夠黑又唔洗錢?d馬來同胞最鐘意..順便野餐